Evropské listy: Utajené sexuální spisy Karla Čapka

Ve Italských listech jsem zmiňoval nebývale výrazný pocit zklamání ze značně dobré míry domluvy pomocí pouhých základních slovíček naučených narychlo cestou na grifovi z Prahy do Říma. Tato malá dovednost jazyka se mi nakonec hodila při jediné příležitosti. Bylo tomu již 3 dny, kdy se mi nepodařilo sehnat žádnou šlapku, což bylo tristní vzhledem k tomu, že jsem se nacházel v Itálii. Nakonec jsem se odhodlal k odvážnému činu. Na jakémsi náměstí s podivným bílým obeliskem (Piazza San Pietro tuším) jsem začal volat PUTTANA!!! Čili KURVY. To vedlo k podivnému sledu událostí, které si dodnes nedovedu vysvětlit. Nejdříve se ke mně přidal jeden kolemjdoucí. A tak jsme tam spolu vyřvávali v naději, že se nad námi smiluje aspoň jeden pasák a nabídne nám konečně dívku (pasáků s malými chlapci jsem měl už plné zuby). To už se k nám přidávali další a další nadržení Italové a dokonce i spousty pervezních Italek, včetně 3 jeptišek. Národ zvrhlíků, pomyslel jsem si a vyřvával dál. Nakonec se na jednom z mnoha prostorných balkonů obevil sešlý stařík v obrovské stupidní čepici a celé skandování utichlo. No jestli tohle má bejt istalská představa o luxusní šlapce, tak se raději rychle zdekuju. Navíc jsem zahlédl do blízké uličky zacházet černocha ověnšeného zlatem. Ukázalo se, že je to pouze místní rapper, autor známého hitu La Putta Negra (Černá Šlapko). K mému překvapení se mi přiznal, že je homosexuál a hned mi nabídl jakousi italskou variaci orálního sexu. Nakvašeně jsem nasedl na prvního grifa zpátky do Čech.